Tejföl és túró

Mostanában többen kérdezték tőlem, hogy lehet-e túrót kapni Japánban. A válasz igen, de sajnos a választék meglehetősen korlátozott. Én két fajtáról tudok ugyanattól a cégtől.

Yukijirushi Hokkaidō 100 Cottage Cheese - kék címkés
Yukijirushi Hokkaidō 100 Cottage Cheese (Uragoshi type) - piros címkés

A kettő között az a különbség, hogy míg a kék címkés jól megy a sós ételekkel (pl. túrós csusza), addig a piros címkés édes ételekhez való (pl. túrós palacsinta).


Túró


És ha már a túrónál tartunk, meg szeretném említeni, hogy van tejföl is Japánban. Bár én eddig csak egy fajtával találkoztam itt és Meitō Sour Cream-nek hívják. Az otthonitól eltérően ez a tejföl nem folyós hanem majdhogynem olyan mint a krémsajt.


Tejföl
Nem mindenhol lehet tejfölt és túrót kapni. Én eddig a következő boltokban találkoztam velük: Valor, Matsuzakaya, és Hallo 2 International.
Andor

Nincsenek megjegyzések: