Torma

Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki megpróbált egy húsvéti vacsorát összehozni itt Japánban. Nálunk ez otthon friss kenyérből, főtt tojásból, egy nagy darab sonkából, és az elmaradhatatlan tormából állt. Vagy legalábbis ezek voltak a fő összetevői. Sajnos az első húsvéti vacsorám itt Japánban elég siralmasan nézett ki. Bár megvolt a friss (francia) kenyér és a főtt tojás, itt sonkát egy nagy darabban mint otthon  nem árulnak, tehát behelyettesítettem valamilyen papírvékonyra szeletelt sonkának hívott termékkel. Ezt még valahogyan el tudtam viselni de viszont ott volt a torma probléma. Mivel tormát én még nem láttam (eddig) Japánban, nem volt mit tenni odanyomtam a sonka mellé a tubusból a japán zöld tormát, ismertebb nevén a wasabit. Az egyetlen vígaszom vacsora után annyi volt, hogy legközelebb biztosan jobban fog sikerülni.

Most viszont teljesen véletlenül rábukkantam igazi tormára, no nem magyar tormára hanem ausztrálra, de még így is jobban megy a sonkához mint a wasabi.


Andor

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Andir ezzel az a problema hogy ez mustaros torma :(

Névtelen írta...

oops ANDOR nem Andir

Névtelen írta...

Igen sajnos, de talan meg mindig jobb mint a wasabi. Ha talalsz jobbat Japanban kerlek ertesits.

Andor